Продавець Рибалочка розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1018 відгуків
Рибалочка
Графік роботи
  • Понеділок
    10:0019:00
  • Вівторок
    10:0019:00
  • Середа
    10:0019:00
  • Четвер
    10:0019:00
  • Пʼятниця
    10:0019:00
  • Субота
    10:0017:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (97) 682-99-88
Viber
+380 (66) 898-25-35
Рибалочка
Сергій
Харківське шосе, 19, ТЦ МегаСіті, 2 поверх, магазин 2011, вхід з боку трамвая, біля піцерії, (перед виїздом дзвоніть), 02090, Київ, Україна
sergey_slupskiy@ukr.net
+380 (97) 682-99-88
+380 (66) 898-25-35

Повернення і обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ними використаний за призначенням. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту чи Укрпошту.
 

Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може:

- обміняти товар належної якості;

- повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту, коли продавець забрав товар зі служби доставки.
 

Який товар підлягає обміну:

- товар, на який є чек;

- товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;

- товар, після купівлі якого минуло 14 днів.
 

Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;

- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;

- збережено всі ярлики та заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
 

Умови оплати доставки при поверненні:

- при поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому, відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається;

- при поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума за доставку вираховується з покупця;

- якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку обидві сторони оплачує продавець.
 

Процедура повернення товару неналежної якості:

- зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;

- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар;

- усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
 

Повернення коштів здійснюється після отримання товару, на карту або грошовим переказом у відділенні Нової пошти чи Укрпошти, протягом 3-х днів з моменту отримання продавцем посилки у службі доставки.

Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, якщо товар був неналежною якістю. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Завжди перевіряйте товар одразу при отриманні. У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його отриманні та огляді, обов'язково складається відповідний Акт та про інцидент повідомляється за телефоном, вказаним на сайті нашої компанії.
 

На нашому сайті всі товари підлягають поверненню (обміну)

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

Повернення приймаємо за адресою:

Київ, Харківське шосе, 19

Київ, НП 110

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner